Te invit la un Ice Tea!

Intr-o vara caniculara, cand simti ca te topesti, o asemenea invitatie ar fi ca un balsam pentru suflet. Atunci cand soarele arzator ne soarbe parca energia vitala din trup, o bautura racoritoare ar insemna revenirea la viata. Din pacate multi dintre noi, inca mai alegem sa ne potolim setea cu sucuri carbogazoase, cu indulcitori artificiali sau bere. Uitam insa cat de nesanatoase sunt acestea si ca exista si alte alternative, care pe langa efectul racoritor ne incarca de minerale si vitamine. Deja am observat, ca suntem intr-un trend ascendent al obiceiurilor sanatoase. Zilnic aud de cineva, ca a devenit vegetarian sau ca a renuntat la cafeaua de dimineata. Sincer, nu cred ca e asa de greu acum, cand o poti inlocui cu  licoarea magica, numita Ice Tea. In plus, consumand aceste ceaiuri  refaci necesarul de minerale din organismul tau, pierdute prin procesul de transpiratie.
Ceaiurile Ice Tea, sunt o adevarata explozie de gust racoritor si de arome imbietoare, de fructe autohtone sau exotice. Bun, sunt delicioase, sunt aromate dar unde le gasesc, ma veti intreba.
 Daca pana acum le puteam savura doar la terase, bineinteles la preturi piperate( 10 lei ceasca) acum ne putem invita prietenii, la o ceasca de ceai, acasa. Arta Ceaiului te ajuta sa ai propria ta ceainarie.





 Exista aici o varietate de sortimente de ceaiuri, al caror parfum puternic te innebuneste deja, in momentul in care deschizi punga. E greu sa te decizi, insa eu voi opta pentru ceai de fructe cu mere, pere si capsuni, pentru ca ultimele sunt dintotdeauna preferatele mele.
                                   

L-am cunoscut deja si simt cum ma atrage ca un magnet. In mintea mea, gustul sau inconfundabil il asociez cu iubirea si cu frumusetea unei povesti de dragoste, fara sfarsit. Papilele mele gustative n-au uitat savoarea si bucuria pe care ti-o aduc o ceasca din acest ceai, al zeilor, consumat cald sau rece. Si cum sa nu ramai impresionat cand se impletesc aici intr-o combinatie perfecta, arome de mar (min.29%), stafide, pere (min.17%), hibiscus, sfecla rosie, arome, boboci de trandafir, capsuni (min. 1.4%) si frunze de bambus.
Cu siguranta, prietenii mei il vor aprecia si se vor indragosti iremediabil de el, dupa ce vor incerca "betia capsunilor" intr-o infuzie delicioasa de mere, pere si capsuni .

Si pentru ca, vara si-a intrat in drepturi iar eu ador sa ma intalnesc cu prietenii nostri, de cate ori avem putin timp liber, ma gandesc sa imi aprovizionez deja "ceainaria " din living, cu cateva sortimente din Icea Tea.  Ceaiul de fructe cu ananas cred ca, va incanta cerul gurii unor prieteni topiti dupa aromele exotice.

                                       

 Potrivit celor de la Arta Ceaiului, Tropical Storm este o infuzie cu aroma exotica ce iti va incanta toate simturile! Asa cum ii spune numele, este o infuzie de fructe cu iz tropical, in care se remarca aroma racoritoare de ananas. Acest ceai nu contine hibiscus ci  bucati de mere, coaja de macese, bucati de banane, bucati de ananas, coaja de portocala, arome si sfecla rosie. Pentru Ice Tea folositi o cantitate dubla de ceai (6 grame) si adaugati cuburi de gheata dupa infuzare.

Fiului meu ii place mult ceaiul cu aroma de mar si scortisoara, asa ca, pentru el voi comanda  Apple Strudel, care aminteste de placinta cu mere, a bunicii.  Irezistibil, cu un gust cu adevarat exotic este si ceaiul de fructe cu maracuja si portocala.
                                                 
                                              
Sincer, eu le-as comanda pe toate, pentru ca, sunt curioasa sa gust fiecare aroma in parte. Toate nu le voi putea comanda, insa voi achizitiona, destul de multe sortimente, mai ales ca preturile sunt foarte bune si vad ca la prima comanda primesc si o reducere de 10%. Totusi nu ma voi opri aici cu cumparaturile de pe Arta Ceaiului. Imi trebuie si ceva ustensile pentru ceainaria mea. Am vazut acolo, niste ceainice dragute si niste cescute frumoase dar despre asta, alta data.

                           Asadar, invingeti arsita verii, cu Ice Tea!
 De retinut:

  1. Ice Tea by Arta Ceaiului e 100% natural, contine doar bucati de fructe si frunze de ceai.
  2. Ice Tea by Arta Ceaiului nu ingrasa, putand fi preparat fara zahar, sau adaugand o cantitate mica de miere sau indulcitor natural.
  3. Ice Tea by Arta Ceaiului se poate consuma atat in varianta fara teina de catre copii sau cei care vor sa reduca continutul de cofeina consumat, sau in varianta cu teina, pentru cei care vor sa se si energizeze in timp ce se racoresc.

 Eu va invit la o ceasca din licoarea rece si parfumata!  Voi aduceti biscuitii! Ce ziceti, veniti?

                                    


 

Comentarii

Postări populare