Haaai Romania!




Hai Romania, se aude pe strazi si la terase,
Hai Romania, se striga in ale noastre case,
Caci fotbalistii nostri, ne dau emotii mari,
Si in Euro 2016, vrem sa fim cei mai tari.
De dragul nationalei, suporteri am devenit, 
Si facem galerie, pe toti ne-a cucerit.
Chiar de nu-s in Franta, echipa o sustin,
Ma pregatesc temeinic, cand meciurile vin.
Am arborat drapelul, baiatul l-am pictat,
Un tricolor rasare pe obrazu-i bucalat.
Si pentru ca-i suporter, eu l-am incurajat
Si de la Penny Market, echipament i-am luat.

Baxul de bere, asteapta in frigider,
Victoria echipei, pe care romanii o cer.
Cu chips-uri si seminte, m-am aprovizionat,
Iar imnul nationalei, se aude neincetat.
Gata, incepe meciul, toti suntem tensionati,
Si ne dorim din suflet, sa fim calificati.
In casa-i galagie, cand golul e marcat,
Tipam de bucurie si topaim pe pat.
Hai Romania!, strigam cu toti in cor,
Cand Stancu ne aduce sperante, tuturor.
Si suntem mandri tare, de-ai nostri jucatori,
Si chiar de mai rateaza, suntem increzatori.
"Romanii stiu sa joace", ne spunem deseori
Si in marea finala, vor fi invingatori !





Comentarii

Postări populare