Balada unei vile "cool"


 O casuta pe pamant este visul meu, de o viata,
Cu mansarda si terasa, sa ma relaxez cu soata,
De betoane sunt satula, vreau mai mult aer curat,
Insa, pana acum se pare, ca asta nu mi-a fost dat.
Cand credeam, ca n-am iesire, o minune s-a intamplat,
"Draga mea, am veste mare, un teren am capatat
Cam o mie de hectare, o matusa mi-a lasat.
Te astept sa faci proiectul, de restul ma ocup eu".
"Vai barbate, ce surpriza, ne-a auzit Dumnezeu,
Stiu deja exact ce vreau, planul e in capul meu.
 Am gasit si magazinul, cu promotii mai mereu
Materiale de constructii sunt aici pe gustul meu.
Caramida, BCA sau piatra decorativa as vrea,
Sa moara invidiosii de necaz si  inima rea."
Fiindca bugetu-i limitat, la piatra am si renuntat,
Si tencuieli decorative pe zidarie am aplicat.
Le-am gasit la preturi bune, cu transportul gratuit
Si cadouri pe masura pentru banul cheltuit.
Cu Depozitul Online, ridici vila imediat,
Ai oferte si reduceri si un sfat specializat.
Va invit cu mic,cu mare, o privire sa aruncati,
Cand doriti o renovare, produsele, sa le incercati.
Si de sunteti multumiti, va rog sa ma anuntati,
Si la tombola cu premii, vreau toti sa participati,
Doar te inscrii pe site si gata, ai cadoul garantat !


Sursa





Comentarii

  1. Si eu vreau o casuta mica mica ,bine ca stiu de unde sa incep sa caut materialele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inspirate aceste versuri și crede că oricare dintre noi visăm la o căsuță mică, care să fie a noastră și pe care să o decorăm cum dorim.Un magazin unde să găsim tot ce avem nevoie în construcții, la prețuri bune, ar fi super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e super sa poti construi casuta visurilor cu materiale de constructie de calitate, ieftine si sa beneficiezi si de sfaturile unor profesionisti.

      Ștergere
  3. Sa aveti spor! Materialele sunt de calitate, cunosc site-ul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un magazin unde să găsim tot ce avem nevoie în construcții la prețuri bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb acest depozitul online ,si eu am aflat de el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb acest depozitul online ,si eu am aflat de el.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare