Uncle Sam iti face izolarea mai frumoasa!

In general, nu sunt adepta preparatelor fast food si incerc din rasputeri sa imi invat copilul sa manance sanatos. E foarte greu sa il faci, sa accepte un meniu cu ciorba si orez cu legume, cand stie ca pe lume mai exista pizza, burgeri, saorma, kebab, durum....De data asta, fiind in autoizolare, nu prea a avut de ales, si timp de doua luni l-am rasfatat cu felurile de mancare preferate dar gatite in casa, numai cu ingrediente naturale si proaspete. Se pare insa, ca limita lui a ajuns la capatul rabdarii si chiar daca imi spune ca e multumit cu tot ce ii prepar eu, mi-a declarat, ca tare mult pofteste la o pizza "adevarata".
Deci, ati inteles, oricat de buna ar fi pizza mea, home made, tot nu se compara cu cea de la restaurant. Stiu, ca aceasta perioada este tare grea si pentru el, asa ca daca oricum este frustrat ca nu poate iesi afara si nu poate sa faca tot ce ar vrea, macar eu sa ii fac o surpriza placuta, ca sa mai uitam de izolare. Asa ca, am decis azi, sa ii bucur papilele gustative cu o pizza Quatro formaggi, preferata lui.  L-am pus sa aleaga de unde sa o luam iar el, ca de fiecare data a optat hotarat pentru Uncle Sam.
De ce Uncle Sam? Pentru ca, pizza lor e de poveste, cu blat subtire si crocant, au oferte la pret mic iar livrarea e rapida. Noi credem ca e pizza cea mai buna din Constanta. Zis si facut. Am facut comanda iar in 50 de minute eram deja la masa.





Sa va povestesc ce arome am simtit cand am deschis cutiile sau cum ne ploua in gura cand am vazut cum arata blatul rumenit copt pe vatra de pe care curgeau branzeturile topite?!? Nimic din ce as spune, nu egaleaza placerea de a savura aceasta pizza calda si gustoasa. Asa ca, dupa ce le-am devorat, si eu si fiul meu ne-am simtit fericiti si mai intelegatori fata de situatia grea in care ne aflam cu totii.  Si  uite asa cu bucurii marunte, a mai trecut o zi in care #stam acasa si privim la vremea frumoasa de afara, care parca ne invita la malul marii. Deocamdata spunem pas plimbarii, pentru ca nu vreau sa ne riscam la vreo amenda dar incercam sa acoperim golul din viata noastra cu altceva. Dragi restaurante cu livrare, va multumim ca existati si aduceti o raza de soare in universul nostru colorat in nuante de gri acum. Chiar daca o pizza livrata acasa nu se compara cu o iesire la restaurant, savurand preparatele voastre iesim putin din monotonia izolarii si capatam incredere, ca impreuna vom razbi!

Comentarii

Postări populare