Mama, am gasit masti si spirt!

 In fiecare zi, suntem asaltati cu stiri pe toate canalele media si pe retelele sociale despre victimele pe care le face Covid 19 iar panica a pus deja stapanire pe noi dar mai ales pe parintii si bunicii nostrii. De parca asta nu era de ajuns, am fost informati, ca in curand, din cauza crizei economice vom ramane si fara mancare. Imediat, m-a sunat mama si mi-a dat disperata aceasta veste, trambitata la un post tv. Va imaginati, ce poate fi in sufletul batranilor nostri care sunt coplesiti, in aceste zile, de avalansa de evenimente negative care parca vrea sa anunte iminenta unei apocalipse. Desi am si eu unele retineri in ceea ce priveste viata dupa Covid 19, am incurajat-o pe mama mea si i-am spus, ca eu am gasit cam tot ce mi-am dorit in magazinele online, unde oferta este generoasa si ca nu sunt semne, ca aceste branduri si-ar sista activitatea. De exemplu, daca masti si manusi nu am gasit in farmacii, dupa ce a inceput toata aceasta nebunie a pandemiei, am gasit aici. 

Chiar daca nu au sortimentul dorit de voi, puteti procura un produs similar, important este sa va rezolvati problema. Am descoperit, ca au acum masti de unica folosinta , la set de 50 de bucati sau pachet de 5, la pret de 5 sau 6 lei per bucata. Pentru ca nu am mai gasit clasicul spirt, eu m-am multumit cu alti dezinfectanti pe baza de alcool sanitar ., 

In plus, eMag vine azi cu o oferta tentanta la produsele necesare de zi cu zi: 


 

Grabiti-va oferta TOTUL SUB 120 LEI!mai este valabila doar pana la orele 23,59!

Comentarii

Postări populare