Cu E.ON si tu poti aduce racoarea in casa ta

Cand alarma telefonului a sunat strident in linistea diminetii am intins repede mana pentru a o opri, dorind sa-mi continui somnul. Mi-am amintit brusc, ca in acea zi trebuia sa ajung in Bucuresti pentru a rezolva niste probleme de familie iar microbuzul meu pleca exact peste trei sferturi de ora din autogara. Am sarit imediat din pat desi ma simteam foarte obosita. Cred ca am reusit sa atipesc abia spre dimineata iar acum, dupa doar 2-3 ore de somn imi era foarte greu sa ma ridic din asternuturi. Aceasta nu era prima noapte pe care o pierdeam dar de obicei ma recuperam, lenevind in pat, pana mai tarziu. Azi insa nu puteam face asta, asa ca, dupa ce m-am spalat pe ochi cu apa rece, m-am imbracat rapid si am iesit grabita afara.
In microbuz, am motait placut tot drumul, bucurandu-ma de racoarea aerului conditionat din masina, in timp ce prin minte imi treceau o mie de ganduri.
"Oare nu as putea sa ma bucur si eu de temperaturi scazute in casa in aceste zile de caldura torida? Oare nu as putea sa ma bucur si eu de un somn odihnitor, atat de necesar pentru minte si trup?"

 Ba da...teoretic ar fi posibil dar dupa impartirea cheltuielilor pentru facturi, mancare si meditatiile copilului, in bugetul nostru niciodata nu raman bani pentru un aparat de aer conditionat. In fiecare an, dupa ce trece arsita din case, perioada in care curg apele pe noi, de zici ca am devenit izvoare, aerul conditionat e pe lista prioritatilor, insa cum vine frigul afara, banii au alta destinatie. Intotdeauna se iveste o cheltuiala neprevazuta si bugetul alocat pentru aer conditionat dispare de pe lista.
O sa spuneti, ca sunt o norocoasa ca stau la mare si ca e o fita sa am AC dar va rog, sa ma credeti ca nu e deloc asa. Recunosc, la malul marii senzatia de racoare e super ok dar nu pot sa ma plimb tot timpul pe faleza.  Daca stai la bloc, apartamentul devine peste zi sauna, cu temperaturi de 30 de grade. Daca mai e nevoie sa gatesc si ceva la cuptor, va imaginati ce calduri induram!
Am observat, ca dupa ce pierd noaptea din cauza aerului sufocant din casa, a doua zi nu am chef de nimic, parca sunt un zombi teleghidat. Degeaba beau cafele, acestea au efect doar pe moment. Ele nu iti pot da vibe-ul pe care ti-l da doar un somn odihnitor. Asa ca, toti din casa dormim ziua pe noi, cel mai afectat fiind sotul, care merge la munca cu ochii carpiti si sa mimeze ca e in forma, in fata sefului.
 Am ajuns pe racoare la Bucuresti si dupa ce mi-am rezolvat repede treburile, ma pregateam sa ma indrept spre autogara pentru a ma intoarce acasa. Intre timp, arsita din  capitala devenise de nesuportat. In timp ce stateam in statia de autobuz. mi-a sunat telefonul. Era Lili, o fosta colega de facultate care se stabilise in Bucuresti si cu care fusesem prietena apropiata in timpul studentiei. Nu ne vazusem de mult timp iar acum ea stia ca vin in Bucuresti si mi-a propus, sa vin la ea, la o cafea. Am acceptat invitatia si dupa o ora de chin in traficul infernal al capitalei bateam la usa ei.
De cum am intrat in apartament, m-a lovit o racoare care mi-a infiorat placut trupul. Eram extenuata dupa ce am infruntat canicula ce lovise orasul si care parca topea asfaltul si m-am aruncat fericita in primul fotoliu intalnit. Aerul rece, plantele decorative si difuzorul care imprastia mireasma lavandei m-au cucerit pe loc. Daa, era raiul pe pamant in living la prietena mea! 





Pentru ca stia ca ma grabesc sa ma intorc acasa, Lili a fugit repede la bucatarie sa faca cafeaua.  Toropita de caldura de afara si nedormita, am atipit in fotoliu. Cand a intrat cu cafeaua, m-am trezit rusinata si am incercat sa ma scuz:

- Lilico, sunt franta, nu dorm bine de mai multe nopti...acasa la mine este foarte cald noaptea si nu pot sa ma odihnesc. Aparatul de aer conditionat e foarte scump si nu imi permit sa cumpar unul. Am incercat alte metode de a scapa de caldura dar nu a mers nimic
-Stai linistita, am trecut si eu prin asta si iti dai seama ca in Bucuresti nu e briza marii, deci a fost nasol...Dar am cautat si am gasit cea mai tare solutie! Imediat ti-o zic si tie, a anuntat prietena mea si a fugit sa imi aduca o limonada rece din bucatarie.
- Zii repede, Lilico, ca toti din casa suntem afectati, chiar si baiatul nostru sufera din cauza caldurii., am strigat eu, curioasa sa aflu secretul confortului din locuinta ei.
- Tu ai auzit de E.ON Romania?
Ei bine, E.ON are o solutie de racire a casei sau biroului potrivita pentru fiecare dintre noi. Pachetul E.ON Cool contine un aparat de aer conditionat cu tehnologia Inverter, dar și servicii incluse pe toata perioada contractuala.



- Pai si nu e scump pachetul asta? Ti-am zis, ca bani nu prea sunt si gandeste-te ca mai costa si curentul consumat luna de luna de AC. 
- Asculta-ma pana la capat si ai sa intelegi, ca oferta E.ON e super rentabila. Eu am comparat-o cu multe altele si am gasit cateva avantaje:

1. Pachetul se ofera doar cu plata în rate și avans 0, cea mai mica rata fiind de 113 lei/luna. 

2. Pe toata perioada contractului nu platesti daca aparatul se defecteaza, ai servicii si montaj rapid inclus in pachet. Te vei bucura de promptitudinea si seriozitatea unei echipe de tehnicieni autorizati, iti spun din experienta mea.

3. Cu pachetul E.ON Cool, consumul de energie se va reduce iar tu vei putea economisi luna de luna. Si asta datorita tehnologiilor Inverter a aparatelor de aer conditionat incluse in pachet.

- E super, Lili, nu stiam ca exista asemenea facilitati care sa sprijine tot romanul. De abia astept, sa ajung acasa, sa ii spun sotului ce pont mi-ai dat. Gata cu canicula in casa noastra, E.ON va fi salvatorul nostru!

Bineinteles, ca imediat ce am revenit acasa l-am convins pe sotul meu sa achizitionam pachetul E.ON Cool. Pai cum sa ratam asemenea afacere, cand cu 113 lei, suma ce reprezinta contravaloarea unei rate lunare la E.ON, eu nu am gasit nicio metoda de racire a casei, eficienta pe termen lung.

Solutiile mele de racorire cu 113 lei

1. As achizitiona un ventilator iar pentru a intensifica actiunea acestuia as pune un bol cu gheata in fata acestuia si astfel voi avea parte de un aer mai rece in camera chiar si dupa ce gheata s-a topit. Din pacate solutia e pe termen limitat.
2. As cumpara 5 cutii de inghetata dar acestea nu ar rezolva situatia decat vreo doua zile.
3. Mi-as lua cateva cearsafuri de bumbac, pe care le-as uda si apoi le-as agata in fata ferestrei, ca o cortina pentru un aer umed si racoros. Ziua ajuta dar noaptea nu se poate aplica.
4. As investi in draperiile blackout care blocheaza razele soarelui si izoleaza natural camerele in care sunt puse. Cu banii astia, as lua doar una in camera copilului, pentru ca el lucreaza mereu la birou si are nevoie de confort termic. Metoda rezolva partial problema, pentru ca mai raman incinsi peretii laterali si acoperisul.

 E.ON Cool, accesibil tuturor

Ati inteles dragi cititori, ca la orice varianta de racire a apartamentului as apela, in lipsa unui aparat de AC, nu pot rezolva eficient si pe termen lung problema caniculei. Stiu, e scump sa ai AC, dar asta daca achizitionezi aparatul de la un magazin si platesti separat transportul, montajul, curatarea filtrelor si igienizarea periodica a aparatului. Acum exista pachetul E.ON Cool, care include toate aceste servicii, la un pret  mult mai bun.
Oferta celor de la E.ON e formidabila si il ajuta si pe romanul cu cel mai mic salariu pe economie, sa se bucure de racoare in casa lui, pentru ca poti plati in rate pentru aparat si in plus beneficiezi de o solutie completa de servicii: transport, montaj, servicii de intreţinere, curatare, igienizare si interventii de urgenta 24/7.

Alege pachetul potrivit casei tale!

 In functie de buzunarul fiecaruia si de preferinte exista o gamă variata de aparate de aer conditionat pentru ca tu sa te bucuri de vara asa cum iti place. Daca nu stii ce tip de aparat de aer conditionat se potriveste locuintei tale, expertii E.ON iti vor oferi consultanta tehnica gratuita si te vor ajuta sa alegi cel mai potrivit produs pentru un randament cat mai ridicat.





Ce servicii contin toate pachetele de racire E.ON Cool? 

Spre deosebire de alte magazine, E.ON ofera clientilor o solutie completa de la livrare si montaj pana la servicii post-instalare.

1. Echipamentul
 Iti poti alege orice aparat de aer conditionat cu tehnologie Inverter. Datorită tehnologiei Inverter, consumul de energie se reduce, iar tu faci economii lună de lună!
2. Livrare si montaj
Te bucuri de racoare in apartament in maxim 5 zile de la solicitare!
3. Servicii de curatare
Aparatele de AC cu filtre murdare sau infundate reduc capacitatea aparatului, pot expulza in aerul din locuinta praf, microbi si bacterii periculoase pentru sanatate si pot creste consumul de curent cu peste 15%. Profesionistii autorizati de la E.ON iti curata condensatorul si carcasa unitate externa dar si filtrele demontabile gratis!

4. Servicii de igienizare
5.Verificarea parametrilor funcţionali 
6. Interventii de urgenta 24/7
     
De ce am ales eu pachetul E.ON Cool?


  • Este cea mai accesibila oferta de a avea racoare in casa
  • Aleg mereu calitatea germana 
  • Plata in rate pe 1, 2 sau 3 ani
  • Garantie 5 ani
  • Avantaj la plata. Mai exact, scap de stresul platii integrale sau a avansului si am zero cheltuieli neprevazute pe toata perioada contractuala

Dragi cititori daca si voi vreti sa scapati de temperaturile sufocante din apartament, solicitati o oferta si participati la tombola. E.ON Romania ofera 10 aparate de aer conditionat pe luna, la cumpararea pachetului E.ON Cool. Daca esti norocos primesti inapoi contravaloarea aparatului de aer conditionat. Eu zic, ca merita sa incercati, oricum nu aveti ce pierde. Atat de multe avantaje si facilitati cu siguranta nu veti gasi la alte firme! Ca sa nu mai amintesc de calitatea si seriozitatea unui brand german!

Astept sa imi spuneti care e parerea voastra despre pachetul E.ON Cool. Voi cum ati rezolvat problema caldurii din casa sau de la birou?



 

Comentarii

  1. Ca să fiu sinceră, nu aveam habar despre aceste pachete, însă sunt foarte utile la casa omului!
    Astfel, oricine își poate permite să aibă rpcoare în casă contra unei sume lunare decente.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant... Am sa studiez în profunzime, ma interesează subiectul. Mulțumesc pentru sfaturi! 🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, eu nu iubesc aerul condiționat,dar cunosc persoane care ar fi interesate de astfel de pachete

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe timp de vara nicio metoda nu da rezultate la fel ca aerul conditionat, nici pe departe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt client E-ON de ani de zile dar nu stiam de aceste pachete, multumesc pt info!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine că au gandit mai multe pachete, pentru ca fiecare sa poate alege ce i se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am deja aer conditionat de la alta firma dar e bine de stiut ca exista mai multe variante.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare