Calator prin lume

De cate ori nu mi-am imaginat cum e in Venetia, la Paris sau in Dubai? Degeaba incerci sa vizualizezi un oras din povestirile prietenilor sau din poze. Pana nu ajungi acolo, pana nu simti vibratia acelui loc si nu traiesti personal experienta cunoasterii, curiozitatea de a vizita un taram nou, nu se stinge. Exista in lume, sute de locuri inedite, cu civilizatii si culturi diferite cu arhitectura interesanta si cu obiceiuri neobisnuite. Daca as putea, as dori sa cunosc cat mai multe colturi ale lumii, pentru ca, se stie deja, singurul lucru cu care ramai...sunt amintirile. Imi place sa calatoresc si sa descopar misterul fiecarei tari si sa adaug inca un capitol in cartea cunoasterii fiintei mele.
Desi recunosc ca imi este frica sa zbor, mi-am invins de cateva ori frica, doar cu gandul la destinatia, pe care mi-o doream foarte mult sa o vizitez. Si aici, in cazul meu, mai aparea o problema. De unde voi lua biletele de avion, cu ce companie sa calatoresc? De regula, de acest serviciu se ocupa agentiile, insa eu prefer sa mi le procur singura, deoarece am constatat ca agentiile de turism nu fac intotdeauna cea mai buna alegere, in privinta pretului. Am gasit pe net, bileteavion.ro , care mi-a atras atentia, printr-un mic anunt:

Normal ca, initial am fost sceptica, insa citind parerile clientilor, care au apelat pana acum la acest site de vanzare bilete online si comparand cu preturile gasite pe alte site-uri similare, m-am convins. Exista si cateva facilitati si anume ca poti cumpara biletele in rate si alta ca, primesti pe loc un ghid turistic, im momentul rezervarii online a unui bilet de avion. Am vazut cateva oferte foarte bune, mai ales in aceasta perioada, cand toti vrem sa mergem in concediu. Pe mine ma tenteaza  Praga, oras, pe care il doresc demult sa il vizitez si unde este o reducere de 15 euro, pentru perioada 5-11 august. 

Am mai descoperit oferte speciale la bilete de avion pentru capitalele lumii: Londra, Madrid, Amsterdam, Bruxelles,Stockholm, etc. Unul din visele mele este sa merg in Dubai, numit orasul contrastelor, unde palatele modernele de sticla coexista cu casele vechi si desertul de la marginea orasului. Celor interesati le propun aceasta oferta http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Dubai.html. Ma fascineaza lumea araba si as vrea sa o cunosc indeaproape. Sper ca, intr-o buna zi, sa pot ajunge si eu insa nu as refuza nici daca sotul meu m-ar invita la Venetia. Stie cat de mult imi doresc, sa petrec un city-break aici iar pretul este suportabil, http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Venetia.html.  Pe lista mea figureaza si  orasul "indragostitilor" iar un bilet dus-intors la Paris costa in aceasta perioada doar 189 euro, http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Paris.html
Sincer, e greu sa ma hotarasc asupra unei destinatii de vacanta, mai ales acum, cand sunt reduceri la biletele de avion. Pentru luna august, pretul unui bilet ieftin de avion  incepe de la 84 euro, pentru ruta Bucuresti- Istanbul si ajunge la 837 euro pentru destinatia Bucuresti-Cardiff. Nu vreau sa va obosesc cu detalii, insa cei amatori de calatorii pot consulta pentru detalii, bileteavion.ro, care sta la dispozitia tuturor. Pe langa oferta de bilete si cu pachete turistice avantajoase de la city-break-uri si sejururi si Revelion pana la circuite cu diverse tematici, in toate colturile lumii. Si nu uitati, in aceasta perioada exista multe promotii, de nerefuzat!

Comentarii

Postări populare