Vacante de vis in Romania

Sejururi la munte sau la mare? In Austria sau in Grecia? Cine nu si-ar dori, sa evadeze din cotidian si sa petreaca clipe de relaxare, de visare sau de distractie la maxim, pe o plaja indepartata cu nisip fin sau in crestele muntilor Alpi? Oricine, va spun eu, insa nu toti ne si permitem o vacanta in strainatate. In plus, pentru unii mai apare un motiv, frica de avion. Dar nu-i bai,...Din fericire oferta agentiilor de turism este generoasa iar in tara exista locuri superbe de vizitat. Romania e o tara pe care natura a inzestrat-o cu peisaje inedite, unice in lume. Spun asta, din experienta proprie, pentru ca, de cand eram un copil, am inceput sa cutreier tara, la inceput  impreuna cu parintii iar acum alaturi de familia mea. Cel mai des mergem pe valea Prahovei dar am ajuns si la Baile Tusnad, unde am cunoscut pentru prima oara gustul de kurtos-kalacs sau in Maramures, unde ne-am plimbat cu Mocanita.
De obicei, alegem sa stam in Predeal, deoarece avem aproape partia de schi iar schiatul a devenit sportul preferat de iarna al fiului meu. De fiecare data, cand doream sa fugim la munte in week-end, era o problema unde vom sta. De ceva timp insa, cu doar un clic, am descoperit  portalturism.com, cu o oferta variata de cazare: http://www.portalturism.com/cazare-romania/brasov/predeal. Sunt aici, detaliate conditiile de cazare din 167 de unitati de turism. Pana acum , am fost cazati mai mult in centrul statiunii, insa mi-as dori, ca macar o data sa ajung, la Cabana Vanatorilor, cabana eleganta aflata chiar pe munte, in mijlocul brazilor si de acolo, sa simt aerul tare al diminetii.
O zona tare frumoasa, de care imi amintesc cu drag, si pe care as vrea sa o mai vizitez este Bucovina. "Raiul" Moldovei", cum a fost supranumita aceasta zona, este partea cea mai veche și mai frumoasă a tării noastre, unde ramai impresionat de ospitalitatea oamenilor. Portalturism.com pune la dispozitia turistilor vile, pensiuni si hoteluri la preturi avantajoase http://www.portalturism.com/cazare-romania/suceava/voronet. Am rasfoit putin oferta si m-a atras imaginea unei pensiuni din Suceava, in timp ce descrierea ei m-a convins.


Cu un ambient care imbina rusticul cu modernul, Pensiunea Perla Bucovinei asigura clientilor sai confortul unei locatii de patru stele cu bucatarie traditionala romaneasca.
Pensiunea este ideala pentru petrecerea concediilor si a weekend-urilor deoarece ofera nu doar servicii de cazare si masa de inalta calitate ci si posibilitatea de recreere si petrecere a timpului liber intr-o zona montana deosebit de pitoreasca si linistita.
Pentru cei care prefera marea, ii invit pe litoralul romanesc, care fara sa exagerez, a devenit competitiv cu cele din alte tari. Anul acesta Mamaia, bate recordul, prin aglomeratia de pe plaje. Terasele sunt pline iar carele alegorice, cu fete desprinse din tabloide, cu greu se strecoara printre turistii, care au invadat faleza. 90 de unitati de cazare va stau la dispozitie aici, cu tarife pentru toate buzunarele http://www.portalturism.com/cazare-romania/constanta/mamaia-nord.
In concediu, eu si familia mea alegem de regula sejururile de 5-7 zile in diferite statiuni. Ne place sa lenevim ziua  pe sezlonguri la piscina iar seara sa facem plimbari in imprejurimi. Am gasit pe portalturism.com o multime de pachete de sejururi, cu tematica dferita. Astfel, poti alege intre city-break, shopping, turism medical, charter, vacante exotice, adventure sau poti petrece chiar luna de miere. Sunt multe destinatii superbe, eu insa aleg Turcia:

Daca pana acum nu am mers intr-un circuit, acum sunt tentata sa incerc si asemenea experienta. E drept ca un circuit este mai obositor insa amintirile stranse sunt mult mai numeroase si diferite. Pe portalturism.com am gasit circuite cu tot felul de tematici. Nu ai o destinatie anume in minte dar esti hotarat sa faci un safari in Africa sau poate un tur al capitalelor europene? Cele mai populare destinatii sunt: Franta, Germania, Austria, Spania, Italia sau  Marea Britanie.
Cu autocarul sau cu avionul, poti merge in pelerinaje, intr-un safari in Africa, in circuite culturale in Asia sau Europa sau de de ce nu de Revelion poti ajunge chiar in America. Insa cati dintre noi, nu au visat, sa mearga intr-o croaziera? Si in acest caz, portalturism.com vine cu solutii, de la croaziere ieftine pana la croaziere de lux. Iti poti alege o croaziera pe Mediterana, o croaziera in Caraibe, o croaziera in Norvegia, o croaziera in Alaska, o croaziera pe Dunare, o croaziera in Oceanul Indian sau orice alta destinatie din marile si oceanele lumii.
 E greu sa te hotarasti unde vei petrece concediul si daca locatia aleasa indeplineste toate criteriile dorite de tine. Dar pentru toate aceste informatii exista administratorii portalturism.com, pe care ii puteti aborda si pe facebook. Mai nou, puteti descarca aplicatia de Turism Intern pentru utilizatorii de smarphone-uri si tablete Apple, http://www.portalturism.com/aplicatii/turism-intern/iphone  si veti afla in orice moment, oferta de cazare din tara. Pentru a veni in sprijinul celor care planuiesc o vacanta de o saptamana, o calatorie de afaceri sau o evadare de week-end, acest portal mai ofera si un ghid turistic, ce cuprinde hoteluri unde sa dormiti, restaurante in care sa mancati, baruri si cluburi in care sa va distrati, locuri pe care sa le vizitati si evenimente la care sa asistati. In plus, tot aici, puteti face rezervari pentru biletele de avion. Portalturism.com iti ofera cel mai eficient motor de cautare bilete de avion online. Doar aici poti compara preturile oferite de peste 1000 de companii aeriene si poti gasi zboruri ieftine catre orice destinatie din lume. 
Asadar, cand vrei sa pleci in concediu si esti nehotarat, trebuie sa stii, ca cineva s-a gandit la tine si iti ofera tot felul de pachete turistice, unele foarte avantajoase. In plus, ai informatii despre obiectivele turistice, pe care vrei sa le vizitezi.. Cu alte cuvinte, vacanta ta e aici. Pe portalturism.com !

Comentarii

  1. Spun asta, din experienta proprie, pentru ca, de cand eram un copil, am inceput sa cutreier tara, la inceput impreuna cu parintii iar acum alaturi de familia mea. cursuri de turism

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem o tara extraordinara, intotdeauna avem ceva nou de vizitat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare