Fii fashion, cu Karla.ro

 Cred ca nu exista doamna sau domnisoara, care sa nu fie innebunita dupa haine. Tuturor ne plac, fie ca avem bani mai multi sau mai putini. Din pacate, in mediul online sunt foarte multe site-uri  cu imbracaminte insa cu preturi destul de piperate. De cele mai multe ori, intru pe ele, admir tinutele fashion dar cand observ cat costa, ma retrag, gandindu-ma ca, inca mai sunt bune si hainutele mele din dulap. De curand insa, la recomandarea unei prietene am gasit Karla.ro, un magazin online numai cu rochite frumoase pentru femei si culmea la preturi accesibile.

 Eu de la prima accesare am si pus ochii pe o rochita, cu care deja ma imaginez imbracata la aniversarea mea. Sunt foarte incantata de acest model www.karla.ro/produs/rochie-estella-albastru

Ce parere aveti? Ador albastru electric si chiar imi lipsea din colectie,Am gasit mai multe colectii pe acest site, acum depinde ce materiale preferati dar si ce combinatii de culori. Sunt modele tip little -dress, care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba unei femei , cu imprimeuri alb-negru, din materiale vaporoase gen voal sau  elegante din dantela, in mai multe nuante. Multe dintre modele sunt tineresti si vesele in timp ce altele se adreseaza si persoanele mai in varsta, cu forme plinute. Casual sau office, tinutele de pe Karla.ro sunt in trend. Gata v-am spus destule despre acest site dragut, cu oferte tentante. Aaaa era sa uit.. acum sunt si reduceri mari la majoritatea rochitelor, ajungand chiar si la 50% din pretul initial. Daca v-am convins, intrati si bucurati-va ochii!

 In plus, participati si voi la concursul organizat de acest magazin care pune la bataie, rochita preferata de voi, numai daca recomandati produsele lor prietenilor vostri.

 

Mult succes, va doresc!

Comentarii

Postări populare