Vacanta de vis, la Albena

 

Anul acesta, a fost prima oara, cand am ajuns pe malul Marii Negre, la Albena. Este locul unde marea se intalneşte cu nisipul. Staţiunea este o delectare pentru toate varstele, cu faşii de nisip şi o mare cristalină. Am realizat atunci ca, DA, vecinii nostri, bulgari stiu sa faca turism, mult mai bine ca noi, romanii, care nu dorim altceva, decat sa iasa castigul si asta pe spatele turistilor, care odata ajunsi la destinatie sunt nevoiti sa inghita conditiile oferite de respectivul hotel, unde au fost cazati. Dupa aceasta placuta experienta, cu greu mai pot accepta orice oferta in Romania.
Intr-un septembrie tarziu, cu miros de frunze uscate, am ajuns  impreuna cu familia, la hotelul Kaliakra, de patru stele, din statiunea Albena. Chiar de la intrare, hotelul m-a impresionat prin arhitectura lui dar mai ales prin amabilitatea personalului de aici, care incearca prin toate mijloacele sa te faca, sa te simti fericit. Camera  dubla, care ne-a fost rezervata, era mobilata cu bun gust in timp ce, privelistea marii, de la balconul camerei era feerica, mai ales la apusul soarelui. Si pentru ca, vor sa isi rasfete oaspetii, am fost primiti, cu fructe si vin in timp ce frigiderul era plin cu sucuri si apa plata. Hotelul Kaliakra este situat chiar pe plaja, asa ca in fiecare dimineata, dupa ce serveam un mic dejun copios la restaurantul hotelului, in regim all inclusiv, ne savuram cafeaua pe nisipul fin al plajei ori preferam sezlongurile din jurul piscinei, bucurandu-ne de distractia celor mici la toboganul subacvatic, unde rasetele copiilor se auzeau pana tarziu.Nici adultii nu erau uitati. In fiecare zi, echipa de animatori ai hotelului, invita turistii la tot felul de jocuri, in timp ce, reprezentantelor sexului frumos le oferea sedinte de gimnastica aerobica. Un program variat, in care muzica si distractia erau prezente la tot pasul. In cele cinci zile, cat am stat nu am putut spune odata,ca imi lipseste ceva. Daca restaurantul era inchis, puteai servi  gustari calde in holul hotelului sau chiar in foisorul amenajat langa piscina, plin cu salate de tot felul, pizza, cartofi prajiti, fripturi si carnaciori, la  discretie. Nici cu bautura nu au fost probleme. Pana in ora 22,00 cele trei baruri din incinta complexului iti puteau oferi orice cocteil, cafea sau bautura racoritoare dorita. 
Si pentru ca, turistul sa guste din plin placerile vietii, in weekend, oaspetii erau invitati la dans in restaurantul hotelului sau la spectacole de teatru, derulate in hol, de catre animatorii bulgari. Cu greu m-am desprins, din aceasta locatie,si am promis ca voi reveni la Kaliakra.
Dupa acest sejur, pot sa spun ca am avut o vacanta la superlativ, in care ne-am reincarcat bateriile, ne-am odihnit si am vazut locuri noi, pe care nu le vom uita usor.


Comentarii

Postări populare