Primii pasi pe Blogal Initiative

Pentru mine, Blogal Initiative reprezinta mai mult decat o simpla platforma in social media. A fost locul unde cu timiditate, am inceput sa scriu primele advertoriale si unde am aflat primele secrete in acest domeniu. Blogul mi-l creasem mai demult, din dorinta de a-mi descarca sufletul si de a impartasi cu cititorii, ganduri si retete exersate de mine in bucatarie insa ideea unei intreceri intre bloggeri m-a incantat.

  Initial am participat bucuroasa la cateva concursuri organizate de Blogal Initiative insa am fost dezamagita cand am vazut ca, articolele mele nu sunt preferate de sponsori. Am realizat, ca mai am mult de invatat in arta scrisului, dar nu m-am descurajat. Dupa o lunga pauza, am revenit si am incercat din nou. Am fost tare mandra cand am aflat, ca am castigat un premiu de 50 de euro la campania Statui Vivante, avand in vedere ce concurenta acerba exista la fiecare campanie. In plus, am observat, fara vreo urma de ipocrizie, ca administratorii acestei platforme sunt oameni corecti, care nu mi-au dat motive sa ma indoiesc de modul cum sunt alesi castigatorii. 

Apreciez mult si faptul ca, Blogal Initiative a organizat si campanii cu premii garantate, pentru a aprecia efortul fiecaruia dintre noi. Astfel, m-am ales si eu cu vreo 4 seturi de lenjerie de pat si un sezlong, care intr-un final a ajuns la destinatie. 
Pe viitor, imi propun sa va iau mai multe premii, pentru ca trebuie sa recunosc, chestia asta cu bloggarit-ul a inceput sa imi placa!

Comentarii

Postări populare