Folii ieftine de Valentine’s Day

Valentine’s Day se apropie cu pasi repezi si toti ne dorim, sa aratam in stilul nostru propriu, cat de importanta e persoana, cu care impartim zilnic, si bune si rele. O cina la restaurant, o seara romantica acasa, o minivacanta la munte sau poate cadoul multdorit? Pe toate le-am darui iubitului sau iubitei daca ne-ar tine buzunarul. Si cum peste noapte, nu putem deveni miliardari, ne oprim la solutia cea mai accesibila si care, cu siguranta va aduce un zambet larg pe fata partenerului.
 De exemplu, eu m-am gandit sa-i ofer sotului meu, un lucru pe care si-l doreste de ceva vreme, insa l-a amanat de fiecare data, cand pe lista prioritatilor casei se ivea o cheltuiala neprevazuta. Si cum sa nu apara, cand intretinerea a crescut, imprimanta s-a stricat iar copilul are nevoie de alti ochelari. 
Ei bine, eu vreau acum, sa-i arat ca nu am uitat de dorinta lui si ii voi  face o surpriza neasteptata. Vreau sa ii cumpar un telefon nou, la oferta, pentru ca detine un Huawei vechi si chinuit,  pe care se ambitioneaza sa il foloseasca, in ciuda problemelor pe care le are cu displayul si camera foto. Si de nu i-as fi zis, de cand si l-a luat sa ii puna folie de protectie dar el nu si nu, ca ce sa mai dea banii si pe aia, ca nu are niciun rost. A suspinat insa cand i-a picat gadgetul iubit pe gresie, sau cand a uitat de cheile din buzunar care i-au zgariat rau ecranul. Acum insa, cand a vazut cum arata telefonul lui in comparatie cu al meu, care a fost protejat, parca ii pare rau. Eu stiam ca folia ii va fi utila, dupa ce am vazut cum a functionat in cazul meu. Bineinteles, ca depinde mult si de tipul foliei alese.
Eu am ales folia de protectie Clasic Smart Protection care NU este deloc o folie "clasica".



Este compusa din 4 straturi speciale cu o grosime totala de 0.2mm. Stratul de suprafata este creat din polimeri elastomeri care „se vindeca” in timp, eliminand zgarieturile fine. In interior este stratul de calitate optica si cel de dispersare a socurilor. Sub acestea se afla stratul din silicon activ ce ofera o aderenta perfecta si anduranta ridicata.

 Avantajele foliei protectoare de calitate

1. Protectie sporita a ecranului la socuri si cazaturi
2. Rezistenta anti-zgarieturi si la praf
3. Telefonul arata mereu ca unul nou, eliminand urmele de uzura zilnica sau zgarieturi de nivel mediu, datorita proprietatilor de regenerare
4. Este transparenta 100%, asigurand claritate full HD
5. Se instaleaza usor iar accesoriile sunt incluse gratuit in pachet



Asa ca, de Ziua Indragostitilor , sotul meu va primi de la mine un smartphone, cu tot cu folie inclusa. E clar ca, universul tine cu mine caci, exact in aceasta perioada, pretul la foliile de telefon au scazut, pe acest site. Daca si voi cautati preturi mici la huse si folii, acum e momentul.


Reducere specială de Valentine’s Day !
 
Intre 10 si 14 februarie, pentru cei care cumpără un smartphone persoanei iubite și vor ca ecranul lui să fie protejat se aplica reduceri astfel: daca folosesti cuponul SPVL16 beneficiezi de 25% reducere la toate foliile de protectie iar daca introduci codul SPVL10 poti achizitiona accesoriile din oferta cu 10% reducere.


Pe mine, ma mai atrage un aspect la foliile Smart Protection si anume faptul ca, poti sa le montezi singur, fara mai apelezi la vreun vanzator nepriceput care iti mai lasa si bule pe ecran sau te trezesti ca, ti-a lipit-o stramb.



, ele pot fi folosite doar indivi

Asadar, daca pana acum nu v-ati protejat telefonul drag, nu mai stati pe ganduri si profitati de reducerile la folii de Valentine’s Day, pentru ca, nu se stie niciodata....


                  "Probabilitatea de a distruge un lucru este direct proportionala cu valoarea lui."

                                                                                                                              Eddie Murphy


Asa

Comentarii

Postări populare