O baie de revista

Intotdeauna am visat sa am o baie spatioasa, luminoasa dotata cu un mobilier elegant. Cred ca, pentru toti acest spatiu reprezinta refugiul dupa o zi obositoare, locul unde ne relaxam si unde incercam sa uitam de problemele de peste zi. Vara, visam la momentul in care dusul rece ne va racori de canicula de afara si ne va revigora pentru a infrunta restul zilei in timp ce iarna, imbratisarea calda a apei, aromele îmbietoare ale uleiurilor esențiale, vă vor face să vă simțiți ușori ca fulgul. Daca in plus, mai dispunem si de jacuzzi sau hidromasaj, ne vom simti ca un nou-nascut.
In blocul in care locuiesc insa, baia nu este asa de mare, cum mi-as fi dorit, incat sa incapa o cada cu hidromasaj cam ca aceasta:

Daca cada pe gustul meu, nu pot sa am, macar pot sa ma gandesc la un mobilier de baie de lux. Si asta deoarece, pana acum am schimbat doua lavoare cu dulap, pentru ca, din cauza umezelii au cedat. Vopseaua s-a scorojit, palul s-a crapat, oglinda s-a innegrit pe alocuri iar balamele dulapului suspendat s-au defectat. Am decis, ca mai bine iau niste produse mai scumpe dar mai rezistente, ca tot acolo ajung. Zis si facut. Am pus deja ochii pe niste produse, care imi plac:

 LAVOAR MARMURA ARTIFICIALA PARIS





                                            sau


 OGLINDA CU ILUMINARE PARIS

       
  
                Nu-i asa ca ambele sunt minunate? Voi pentru care ati opta? Era sa uit....daca va intereseaza si pe voi piese de mobilier baie sau pentru tot ce aveti nevoie pentru constructia unei case si consultanta necesara in alegerea celor mai bune si potrivite produse pentru proiectul dumneavoastra, va dau un pont.

                           


Depozit-Online.ro  are 8 ani de activitate in vanzarile online de materiale de constructii, finisaje, scule si unelte, instalatii sanitare si electrice. Peste 35.000 de clienti multumiti, peste 25.000 de produse pe site. Vouchere cadou, preturi negociabile, reduceri saptamanale de pana la 40%, livrare imediata, cadouri in produse, importator direct si stocuri mari.

Comentarii

Postări populare