Must have-ul anului e skateboard-ul electric


Stau si observ, cat de mult a evoluat tehnologia si la ce tentatii sunt supusi acum copiii. Cand eram eu mica, eram cea mai fericita daca aveam o bicicleta sau o trotineta iar acum gadgeturile performante si vehiculele electrice, care ne impresioneaza de cate ori le vedem pe strazi sau in parcuri, au devenit dorintele secrete ale celor mici. Nu putini sunt si adultii care viseaza sa aiba un skateboard electric, cu care sa ajunga rapid la serviciu, fara a mai pierde ore in sir in trafic sau pur si simplu pentru bucuria pe care ti-o da senzatia de zbor, cand te afli pe acea placa. Nici eu nu am ramas insensibila cand am vazut aceasta minune si atat eu cat si fiul meu am incercat-o.



De atunci, ideea achizitionarii unui skateboard electric nu imi mai da pace ca sa nu mai zic de baiatul meu care nu pierde nicio ocazie si ma roaga sa-l cumpar, de cate ori are cate o reusita scolara. Acum, ca tot vine vacanta, ma gandesc serios sa i-l iau pentru ca merita si vreau sa imi fac copilul fericit. Am gasit deja, varianta ideala. Este vorba de:

SKATEBOARD ELECTRIC HOVERBOARD A025-6, 10INCH - HANDS FREE, SMART WHEEL BALANCE, BATERIE SAMSUNG




In plus, ce ma atrage la acest magazin este faptul ca, pot plati in rate, transportul este gratuit si mai ales beneficiez de o reducere de 20% din pret. De ce am ales acest model, desi sunt poate alte variante mai ieftine? Simplu, pentru ca sunt mai solide iar riscul blocarii si deci al accidentarii este foarte mic.
Carcasa skateboard-ului este fabricata dintr-un material foarte rezistent pentru a nu se deforma in cazul socurilor mecanice.Tot acest material impiedica patrunderea apei sau a prafului. Rotile sunt concepute pentru a rula pe foarte multe suprafete, sa aiba o aderenta foarte mare si sa fie rezistente in timp, fiind cea mai buna alegere pentru un scooter electric SKATEBOARD. Exista doua motoare, cate unul pentru fiecare roata. Aceste motoare nu permit intrarea prafului inauntru si astfel, riscul ca ele sa se blocheze este eliminat. Totodata aceste motoare sunt testate pentru a fi puternice si rezistente ani de zile. Motoarele folosite sunt 100% electrice si nu sunt daunatoare mediului inconjurator.
Daca vreti sa stiti exact cum se comporta acest scooter electric in strada, priviti acest videoclip si veti fi uimit cand veti constata cat de usor inveti sa-l conduci  si cat de lin aluneca pe suprafete plane dar si in pante.

             
   
Asadar, skateboard-ul electric este noua tendinta in deplasarea urbana, fiind atractia tuturor persoanelor. Asa ca, daca vrei sa fii in trend, ia-ti rapid un skateboard. In plus, este economic, rapid si ecologic.

Voi ce credeti, ati visat sa va deplasati cu ajutorul tehnologiei viitorului?

Comentarii

  1. Asa este Elena iar noi, trebuie sa tinem pasul cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. O,da! Este super,si fiul meu isi doreste unul(dar tare m-ar tenta sa-l iau pentru mine :) )

    RăspundețiȘtergere
  3. super,cat as vrea si eu unul pentru fiul meu, e tentanta oferta de aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Si baietii mei vor un skateboard-ul electric. Oferta este foarte tentanta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare