Beashop, produse sigure pentru o manichiura de calitate

Unghiile false m-au fascinat imediat ce au aparut in Romania, insa pana acum nu am avut curajul si cred ca, nici priceperea necesara de  a-mi face o manichiura profesionala, singura. Am avut cateva tentative la un salon din oras, insa dupa ce am aflat ce a patit o prietena, am ezitat sa mai vizitez acea locatie. Apoi am tot citit pe net, cate probleme pot aparea din cauza folosirii unor produse de calitate indoielnica sau a unor persoane fara calificarea necesara in acest domeniu. Asa ca, pentru o perioada, am spus adio unghiilor cu gel, desi sunt o mare admiratoare a lucrarilor de arta realizate pe unghii.




Dar sa revin la intamplarea cu prietena mea si salonul de manichiura, pe care il frecventam amandoua.
Desi trecusera, cateva luni bune de la prima constructie cu gel, intr-o noapte, prietena mea  a avut o senzatie foarte puternica de mancarime a degetelor si in podul palmei, motiv pentru care nu a dormit toata noaptea. A doua zi, a observat ca avea mainile foarte umflate, rosii si cu mici basicute care nu se puteau sparge fiind foarte tari iar mancarimea nu inceta absolut deloc,decat cu ajutorul apei reci sau a ghetei. Intr-un final, biata fata a ajuns la dermatolog, unde i s-a depistat o alergie la gelul de unghii. Doctorul i-a spus ca a avut noroc, ca se putea termina mai rau, unele alergii fiind deosebit de periculoase deoarece pot provoca soc anafilactic.

 Dupa experienta aceasta, nici ea nici eu, nu am mai avut curaj sa apelam la gel sau acrylic, fara sa ne informam ce produse foloseste  manichiurista la domiciliu sau chiar un salon de infrumusetare.
Pe langa pericolul la care ne expunem, fara efectuarea in prealabil a unei testari pe propria piele a materialelor folosite pentru montarea unghiilor false, trebuie sa luam in considerare si calitatea unei constructii cu gel.

Materialele precum gel şi acrylic există astăzi în diverse forme şi sunt produse de numeroase companii. Am aflat ca, fiecare companie creează acrylicul sau gelul cu o anumită „perioadă de viaţă pe unghie”. Astfel sunt materiale care rezistă doar 20-30 de zile pe unghie şi altele care rezistă peste o lună pe unghie. În cazul unui gel sau acrylic cu durată scurtă de viaţă, se recomanda ca la întreţinere să se dea jos materialul şi să se aplice altul. Prin această procedură se înlocuieşte efectiv produsul vechi cu unul nou şi se evită dezlipirea de pe unghie. Materialele de unghii care au durată scurtă de viaţă se evidenţiază prin următoarele lucruri: gelul/acrylicul devine moale, nu mai este transparent, formează bule pe mijlocul unghiei, se îngălbeneşte, unghiile devin casante, mai puţin transparente şi cu multe fisuri înăuntru.

Asadar, avand in vedere de cate lucruri trebuie sa tinem cont pentru a avea o manichiura profesionala dar si care sa nu ne pericliteze sanatatea, va ofer un sfat:
 "Dragele mele, pentru unghii perfecte, apelati numai la persoane competente si responsabile sau la saloane cu personal calificat si care, obligatoriu folosesc numai produse de calitate, de la branduri de renume."
 Eu am gasit deja un site, cu articole de top, pe care il voi recomanda salonului de infrumusetare, a carui clienta sunt, pentru ca, am observat ca, patronilor de aici, chiar le pasa de reputatia firmei si tin la gradul de  multumire a persoanelor care apeleaza la ei. Chiar daca produsele pe BEASHOP sunt un pic mai scumpe, incidentele neplacute, sigur nu vor exista. In plus, exista si o facilitate:

Comenzile ce depasesc 250 de lei , beneficiaza de trasport gratuit.

 Este vorba de chiar importatorul produselor Master Nails,unul din cei mai mari producatori de materii prime folosite in constructia de unghii false din S.U.A. Exista aici o gama variata de unghii false, geluri UV, gel lac Chrome, prafuri acrylice, lacuri de unghii, stampile pentru unghii Moyra, vopsele acrylice, pile si buffer, pensule, tipsuri si sabloane precum si pachet pentru incepator.
Stiu ca, multe fete doresc sa isi faca singure manichiura, ba chiar vor sa mai castige un ban cu aceasta indeletnicire, asa ca pachetul incepator de la un brand profesional le va fi foarte util. Veti gasi aici o multime de matrite pentru stampile unghii, la doar 29 lei dar si lac de unghii pentru stampile intr-o paleta larga de culori, la doar 13 lei.
Deci, dragi manichiuriste de profesie sau doar de ocazie, sa nu acceptati niciodata sa lucrati cu produse chinezesti sau foarte ieftine. Chiar daca aveti impresia ca ati castigat, pe termen lung, puteti ajunge chiar la faliment. O clienta care a avut de suferit o data, din cauza serviciilor oferite, a doua oara nu va mai calca la acel salon. Asadar apelati, cu incredere la :






Comentarii

Postări populare